Motonet logo
Hakutulokset päivittyvät kirjoittaessasi
Hakutulokset päivittyvät kirjoittaessasi
Kesä on tekijöiden parasta aikaa
Kesä on tekijöiden parasta aikaa

Yoko Skutsi ajohanska musta/harmaa

40-20483
Arvosana 3.4/5 tähteä
Yoko Skutsi ajohanska musta/harmaa
Yoko Skutsi ajohanska musta/harmaa
40-20483, 40-20407, 40-20408, 40-20409, 40-20410, 40-20411, 40-20413, 40-20414, 40-20415
Oletuskuva
Oletuskuva

Yoko Skutsi ajohanska musta/harmaa

40-20483
Arvosana 3.4/5 tähteä
  • Lämpimät ja kestävät ajohanskat
  • Erinomainen kahvatuntuma
  • Täydellinen istuvuus eri käsille
  • Parannettu tuntuma jarru- ja kytkinkahvoihin
  • Suunniteltu vaativiin olosuhteisiin Suomessa

Lue tuotekuvaus

Valitse:
Alk.29,90 €/ kpl

Yoko Skutsi ajohanskat ovat monipuoliset ja kestävät ajohanskat, jotka on suunniteltu erityisesti syksyn, kevään ja talven urheilullisiin ajo-olosuhteisiin. Hanskojen neopreenipäämateriaali takaa lämpimät kädet, vaikka hanskat kastuisivat. Kämmenselän ja sormien sivujen Y-PRENE-materiaali tarjoaa lisälämpöä ja mukavuutta, kun taas kämmenen synteettinen Y-PALM-nahka vahvistettuna kevyillä pehmusteilla varmistaa erinomaisen kahvatuntuman.

Hanskojen joustava Y-LCR-materiaali ranteessa takaa täydellisen istuvuuden eri kokoisille käsille. Silikoniprintit sormenpäissä parantavat tuntumaa jarru- ja kytkinkahvoihin, mikä lisää turvallisuutta ja hallittavuutta ajon aikana. Yoko Skutsi ajohanskat on suunniteltu Suomessa, ja ne yhdistävät käytännöllisyyden, mukavuuden ja tyylikkyyden vaativille motoristeille.

• Kämmenselkä ja sormien sivut Y-PRENE-materiaalia
• Kämmen synteettistä Y-PALM-nahkaa kevyillä pehmusteilla
• Ranteessa joustava Y-LCR-materiaali
• Silikoniprintit sormenpäissä
• Suunniteltu Suomessa
Tuotekoodi:
40-20483
Brändi:
YOKO

Tuotekoodi:
40-20483
Brändi:
YOKO

Arvostelujen yhteenveto

1

2

3

4

5

3,4
Arvosana 3.4/5 tähteä
10 arvostelua
Nikkilä T

Tämän tuotteen ostanut asiakas

5 päivää sitten

Arvosana 4/5 tähteä

Tämän tuotteen ostanut asiakas

Arvosana 4/5 tähteä

Piti käden lämpöisenä kilpailussa vesisateella

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?

Hiltunen R

Tämän tuotteen ostanut asiakas

5 päivää sitten

Arvosana 5/5 tähteä

Tämän tuotteen ostanut asiakas

Arvosana 5/5 tähteä

Hyvät lämpimän kelin hanskat.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?

Heinonen L

Tämän tuotteen ostanut asiakas

3 viikkoa sitten

Arvosana 3/5 tähteä

Tämän tuotteen ostanut asiakas

Arvosana 3/5 tähteä

Mä oon 190 pitkä ja mun käsi on ihan normaali hoikka XL, mutta nämäkään (4XL) hanskat eivät ole riittavän isot jotta sormet istuisi pituudeltaan mukavasti. Tämä on yleisesti kokoihin suuntaava kommentti. Hanskat on varmaan muuten kyl ihan hyvät.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?