Vanquisher niittotrimmerin siimapää



Lue tuotekuvaus


1
2
3
4
5
Tämän tuotteen ostanut asiakas
1 viikko sitten
Tämän tuotteen ostanut asiakas
Vähän olin epäluuloinen kun tuotteen ostin, näytti niin hauskalta vempaimelta. Mutta yllätyinkin iloisesti, kone kyllä tekee sen mitä lupaakin. Kevyt työntää epätasaisessa maastossa (pihalla) ja katkoo kyllä pitkänkin ruohon ja paksut kasvit leikiten. Missä ennen ruohonleikkurit tukkeutui niin tämä kone kyllä jaksaa painaa märässäkin ruohossa. Kone oli myös helppo ottaa käyttöön ja toimii kuten pitääkin. Mutta siimoja kyllä menee helposti.
Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?
Tämän tuotteen ostanut asiakas
1 kuukausi sitten
Tämän tuotteen ostanut asiakas
Erittäin toimiva laita. Ainut miinus noista laitteen omista siimoista. Taitaa olla liian kovaa kun katkeaa pieneenkin pajuun.
Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?
Tämän tuotteen ostanut asiakas
7 kuukautta sitten
Tämän tuotteen ostanut asiakas
onhan tämä siimaa kuluu voimaa puuttuu ,
Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?