Kärcher ikkunanpesimen vaihtokumi 2 kpl



Lue tuotekuvaus


1
2
3
4
5
Tämän tuotteen ostanut asiakas
1 päivä sitten
Tämän tuotteen ostanut asiakas
Ikkunapesurin käytettävyys ok. Tuotteen kestävyys on todella huono. Tämä jo kolmas samanlainen pesuri jonka olen ostanut. Ensimmäinen kesti ehkä 2 - 3 vuotta. Laite jossakin vaiheessa lopetti toimintansa. Ei ääntänyt mitään. Seuraava kesti ehkä 2 vuotta. Tämä sentään ääntää "pahalla" äänellä noin 10 sekuntia ja sammuu sitten kokonaan. Tämä tuote on edelleen tallessa, jo joku haluaa katsoa sitä. Liiallisesta käytöstä ei voi olla kyse. Pesen ikkunoita 16 - 20 tuntia vuositasolla
Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?
Tämän tuotteen ostanut asiakas
1 kuukausi sitten
Tämän tuotteen ostanut asiakas
Laite ihan käyttökelpoinen.Akun kesto voisi olla pidempi.
Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?
Tämän tuotteen ostanut asiakas
1 kuukausi sitten
Tämän tuotteen ostanut asiakas
Turhan kallis pesuaine!
Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?