Motonet logo
Hakutulokset päivittyvät kirjoittaessasi
Hakutulokset päivittyvät kirjoittaessasi

Brembo jarruneste DOT 4-LV (DOT 4-ESP) 1 l

60-5942
Arvosana 4.8/5 tähteä
Brembo jarruneste DOT 4-LV (DOT 4-ESP) 1 l
Oletuskuva

Brembo jarruneste DOT 4-LV (DOT 4-ESP) 1 l

60-5942
Arvosana 4.8/5 tähteä

Lue tuotekuvaus

Määrä:
12,90 €/ kpl
Osta tavaratalosta

Ei saatavilla

Tilaa verkkokaupasta

Ei saatavilla

Saatavuus ja hyllypaikka tavarataloissa

Brembon erittäin laadukas jarruneste sopii käytettäväksi järjestelmissä, joissa vaatimuksena on matalaviskositeettinen DOT 4-ESP (DOT 4-LV), jota käytetään yleisesti uusimmissa jarrutus- ja ajovakaudenhallintajärjestelmissä (ABS, ESP, ASR, TCS, EBD yms.). Ei saa sekoittaa silikonipohjaisten (DOT 5) tai mineraalipohjaisten (Citroen LHM/LDS) nesteiden kanssa.
Vaaralausekkeet:
  • H361fd: Epäillään heikentävän hedelmällisyyttä. Epäillään vaurioittavan sikiötä.
Faroangivelser:
  • H361fd: Misstänks kunna skada fertiliteten. Misstänks kunna skada det ofödda barnet.
Tuotekoodi:
60-5942
Brändi:
BREMBO

Pakkauksen mitat ja paino
  • Leveys
    105 mm
  • Pituus
    235 mm
  • Korkeus
    235 mm
  • Paino
    1.125 kg
Tuotekoodi:
60-5942
Brändi:
BREMBO

Arvostelujen yhteenveto

1

2

3

4

5

4,8
Arvosana 4.8/5 tähteä
31 arvostelua
Miettinen E

Tämän tuotteen ostanut asiakas

3 viikkoa sitten

Arvosana 5/5 tähteä

Tämän tuotteen ostanut asiakas

Arvosana 5/5 tähteä

Laatu tuote

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?

Vuolle A

Tämän tuotteen ostanut asiakas

3 viikkoa sitten

Arvosana 5/5 tähteä

Tämän tuotteen ostanut asiakas

Arvosana 5/5 tähteä

Hyvä ja edullinen.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?

G

Tämän tuotteen ostanut asiakas

3 viikkoa sitten

Arvosana 5/5 tähteä

Tämän tuotteen ostanut asiakas

Arvosana 5/5 tähteä

Käyttänyt monessa nykyajan autoissa jossa kaikenlaista luistoonestojärjestelmät jne. Toimii loistavasti m.m. volvo, landrover, rangerover, ford merkkisissä autoissa. Matalampi viskossiteetti edesauttaa jarrujärjestelmän ja luistoonestojärjestelmien toimivuutta kovalla pakkasilla suomen talvessa silleen että reagoivat nopeammin jolloin eteneminen ja pysähtyminen parempi. Kun vaihtaa jarrunesteen nykyajan autoille, tärkeä tehdä se ODB-testerin huolto-ohjelman mukaisesti ja ylhäältä alaspäin paineastian kanssa jolloin jarrujärjestelmään ei jää mitään ilmaa -> toimii niin kuin autovalmistaja suunniteltu. Vanhanaikainen jarrupoljin pumpausta tyylistä vahto-operaatio ei enää toimi... jättää ilmaa nykyajan jarrujärjestelmiin.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen?