Tavaratalot

Kirjaudu
Kirjaudu sisään
Ostoskori
Kassalle
Vielä ehdit Järkipäiville!Vielä ehdit Järkipäiville!

Gardena Sileno tyytyväisyystakuu

Koe älykkään nurmikonhoidon seuraava taso!

Uusi Gardena Sileno-sarja on täynnä viimeisintä teknologiaa ja luokkansa parhaita ominaisuuksia. Sileno mahdollistaa jatkuvasti siististi leikatun ja hyvinvoivan vihreän nurmikon. Niin pienelle kuin isolle pihalle, robottiruohonleikkurivalikoimamme tarjoaa täydellisen ratkaisun sinun ja puutarhasi tarpeisiin.

Gardena tarjoaa kaikille Sileno-robottiruohonleikkureille 30 päivän tyytyväisyystakuun. Mikäli et ole tyytyväinen hankintaasi, voit palauttaa tuotteen meille ja saat rahasi takaisin. (*emme korvaa asennus-, muutos-, asennustarvike tai muita lisäkuluja).

Tyytyväisyystakuu koskee 1.4.–31.5.2024 välisenä aikana ostettuja Gardena Sileno -robottiruohonleikkureita.

Gardena SILENO -tuotteet


Kampanja on voimassa 1.4.-31.5.2024 ja koskee edellä mainitulla aikavälillä uutena
ostettuja Gardena Sileno -robottiruohonleikkureita. Gardenan tarjoama tyytyväisyystakuu on voimassa 30 päivää kuitissa näkyvästä ostopäivämäärästä alkaen.

Asiakkaan velvollisuudet / palautukseen liittyvät ehdot:

Mikäli et jostain syystä ole tyytyväinen ostamaasi robottiruohonleikkuriin, on sinulla seuraavin ehdoin mahdollisuus palauttaa tuote 30 päivän kuluessa tuotteen ostopäivästä alkaen, ja saada rahat takaisin.

Tuote tulee olla rekisteröity https://www.gardena.com/fi/c/tukipalvelut/tuoterekisterointi

Edellytämme oikeiden ja täydellisten henkilöön ja tuotteeseen liittyvien tietojen antamista tuoterekisteröinnin yhteydessä. Tuote on asennettu ja sitä on käytetty käyttöohjekirjan mukaisesti.

Tuote ja kaikki sen mukana toimitetut tarvikkeet palautetaan ehjinä, siistinä ja puhtaina siinä kunnossa, jossa tuotteen voi oikein käytettynä olettaa olevan 30 päivän käytön jälkeen. Tuote palautetaan aina alkuperäisessä tuotepakkauksessaan. Käytetty kaapeli tulee palauttaa tuotteen mukana ja pakata erilliseen muovipussiin. Tuote palautetaan siihen tavarataloon, josta se on ostettu. Asiakas vastaa mahdollisista palautukseen liittyvistä kustannuksista, jotka liittyvät tuotteen kuljettamiseen takaisin ostopaikkaan.

Palautuksen yhteydessä täytetään lomake, joka lisätään myymälässä leikkurin
pakkauslaatikon sisälle. Ilman huolellisesti täytettyä palautuslomaketta hyvitystä ei
voida tehdä. Tietoja tarvitaan mm. tuoterekisteröinnin purkamista varten.

Palautus tapahtuu ostokuittia vastaan, ja kuitti luovutetaan Motonet-tavarataloon palautuksen yhteydessä. Mahdollisia asennuskuluja tai toimituskuluja ei palauteta.

Kampanjajakson aikana voi tehdä palautuksen vain yhden kerran.

Tyytyväisyystakuu

Koe älykkään nurmikonhoidon seuraava taso. Uusi SILENO-sarja on täynnä viimeisintä teknologiaa ja luokkansa parhaita ominaisuuksia. SILENO mahdollistaa jatkuvasti siististi leikatun ja hyvinvoivan vihreän nurmikon.

Tyytyväisyystakuu koskee 1.4.–31.5.2024 välisenä aikana Gardena Sileno -robottiruohonleikkureita.