Motonet-logo
Verkkokaupan asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu 030 621 20 (8 senttiä / minuutti) asiakaspalvelu@motonet.fi
Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 09-21, la klo 09-19 ja su klo 10-18.

Vaihto ja palautus

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostokseesi.

Motonet-tavarataloista ja verkkokaupasta ostetuilla myyntikuntoisilla tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Kts. verkkokaupan myyntiehdot tästä.

Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen, käyttämätön ja myyntipakkauksen tulee olla ehjä. Myyntipakkaukseen ei saa liimata palautustarroja, pakettiosoitekorttia eikä sitä saa teipata. Tarkista, että palautat kaikki osat, myös mahdolliset käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit.

Vaihto- ja palautusoikeus ei kilpailu- ja kuluttajaviranomaisen linjauksen mukaisesti koske tuotetta tai tavaraa, jota on valmistettu tai muunneltu asiakkaan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi. Tällaisia muutoksia ovat esimerkiksi kaapeleiden tai johtojen pätkiminen asiakkaan toivomaan mittaan, tai tuotteet, joihin on asiakkaan toivomuksesta tehty yksilöllinen kaiverrus tai nimikointi

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin käyttötarkoituksensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi kasvomaskit, partakoneet, ihokarvatrimmerit ja nenä-/korvakarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume-, verenpaine- ja verensokerimittarit sekä painopeitot, alkotesterit, nappikuulokkeet ja hands-free -laitteet. 

Elintarvikkeilla ja lemmikkien ruoilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin käyttötarkoituksensa vuoksi.

Patruunapalautuksen voi tehdä ainoastaan alkuperäiseen ostopaikkaan.

Reklamaatiot

Nopein tapa reklamoida verkkokaupasta tai myymälästä ostamasi tuote on vierailla lähimmässä Motonet-tavaratalossa.

Ota kuitti tai verkkokaupan lähete mukaan tuotteen kanssa. Mikäli tunnistauduit ostohetkellä kanta-asiakkaaksi, löytyy kuitti kanta-asiakastililtäsi. Tavaratalon henkilökunta tekee reklamaatioarvion tuotteesta ja joissain tapauksissa joudumme lähettämään tuotteen tutkittavaksi. Huom! jotkin tuotteet ovat ns. huoltotuotteita, jotka lähetetään huoltoon.

Jos et pääse asioimaan tavarataloon, voit hoitaa reklamaation myös lähettämällä tuotteen meille asiakaspalautuksena. Asiakaspalautus on maksuton.

Postin kautta toimitettaviin reklamaatiolähetyksiin tulee merkitä: Asiakaspalautus, sopimusnumero 601041. 

Matkahuollon kautta toimitettaviin reklamaatiolähetyksiin tulee merkitä: Asiakaspalautus, palautuskoodi 9508024.

Täytä palautuslomake huolellisesti. Palautuslomakkeen voit ladata myös täältä. Klikkaa linkkiä, lataa lomake, täytä palautustiedot ja tulosta se lähetyksen mukaan.

Kun reklamaatiosi on käsitelty, otamme sinuun yhteyttä.

Tuotteiden takaisinveto

Tuotteiden mahdollisissa takaisinvetotilanteissa tiedotamme asiasta verkkosivuillamme, lue lisää täältä.

Motonet käyttää verkkosivuillaan evästeitä jotta voimme tarjota paremman käyttökokemuksen. Jatkamalla sivustolla hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää Hyväksy evästeet

Ostoskori on tyhjä