Motonet-logo
Verkkokaupan asiakaspalvelu
Puhelinpalvelu 040-3190190 (matkapuhelinmaksu) asiakaspalvelu@motonet.fi
Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 09-21, la klo 09-19 ja su klo 11-18.

Takuu

Kaikilla tuotteillamme on vähintään yhden vuoden takuu materiaali- ja valmistusvirheiden suhteen, pois lukien paristot, pienakut ja polttimot, joiden kohdalla noudatamme yleistä virhevastuuta.

Noudatamme myös valmistajan tai maahantuojan tuotteilleen mahdollisesti myöntämiä pidempiä takuuaikoja.

Takuu ei korvaa normaalia kulumista, virheellisestä käytöstä, eikä virheellisestä asennuksesta johtuvia vahinkoja. Takuuaikana tuote ensisijaisesti korjataan tai vaihdetaan uuteen. Takuuaika lasketaan alkuperäisestä ostopäivästä, eikä se ala uudelleen takuuvaihdon yhteydessä.

Tavaratalo-ostoksissa kassakuitti ja verkkokaupan tilauksissa lähete toimii takuutodistuksena. Kanta-asiakkaalla on käytössään myös takuupankki ja oma ostohistoria, johon ostot tallentuvat. Kanta-asiakkaan takuupankkiin tallentuvat vain tunnistautuneena kanta-asiakkaana tehdyt ostot. Mikäli epäilet ostamassasi tuotteessa olevan takuunalaista vikaa, ota yhteys lähimpään Motonet-tavarataloon, tai asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@motonet.fi.

Miten toimia takuutapauksissa?

Tarkista onko tuotteen takuu voimassa ja takuuehdot.

Ota aina ensin yhteys Motonet-tavarataloon tai asiakaspalveluumme (puh. 0403 190 190) ennen kuin teetät takuun alaisille osille korjauksia. 

Asiakaspalvelustamme saat ohjeet miten rikkoutuneiden osien kanssa toimitaan.

Ostoskori on tyhjä