Motonet-logo
Verkkokaupan asiakaspalvelu
Puhelinpalvelu 040-3190190 (matkapuhelinmaksu) asiakaspalvelu@motonet.fi
Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 09-21, la klo 09-19 ja su klo 11-18.

Vaihto ja palautus

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Myös verkkokaupan tilauksissa sinulla on 30 päivän palautus- ja vaihto-oikeus.

Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen, käyttämätön ja myyntipakkauksen tulee olla ehjä. Myyntipakkaukseen ei saa liimata palautustarroja, pakettiosoitekorttia eikä sitä saa teipata.

Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on verkkokauppiaalla (Motonet Oy) oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

· Postin kautta toimitettaviin palautus- ja vaihtolähetyksiin tulee merkitä: Asiakaspalautus, sopimusnumero 601041.

· Matkahuollon kautta toimitettaviin palautus- ja vaihtolähetyksiin tulee merkitä: Asiakaspalautus, palautuskoodi 9508024.

Palauttaminen on maksutonta, mikäli lähetät palautuksen normaalina lähetyksenä ja lähetyspaikka on Suomessa. Täytä tilauksen mukana toimitettu palautuskortti huolellisesti, palautuslomakkeen voit ladata myös täältä. Asiakaspalautuksen voit tehdä myös mihin tahansa Motonet-tavarataloon.

Takuu

Kaikilla tuotteillamme on vähintään yhden vuoden takuu materiaali- ja valmistusvirheiden suhteen, pois lukien paristot, pienakut ja polttimot, joiden kohdalla noudatamme yleistä virhevastuuta.

Noudatamme myös valmistajan tai maahantuojan tuotteilleen mahdollisesti myöntämiä pidempiä takuuaikoja.

Takuu ei korvaa normaalia kulumista, virheellisestä käytöstä, eikä virheellisestä asennuksesta johtuvia vahinkoja. Takuuaikana tuote ensisijaisesti korjataan tai vaihdetaan uuteen. Takuuaika lasketaan alkuperäisestä ostopäivästä, eikä se ala uudelleen takuuvaihdon yhteydessä.

Tavaratalo-ostoksissa kassakuitti ja verkkokaupan tilauksissa lähete toimii takuutodistuksena. Kanta-asiakkaalla on käytössään myös takuupankki ja oma ostohistoria, johon ostot tallentuvat. Kanta-asiakkaan takuupankkiin tallentuvat vain tunnistautuneena kanta-asiakkaana tehdyt ostot. Mikäli epäilet ostamassasi tuotteessa olevan takuunalaista vikaa, ota yhteys lähimpään Motonet-tavarataloon, tai asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@motonet.fi.

Miten toimia takuutapauksissa?

Tarkista onko tuotteen takuu voimassa ja takuuehdot.

Ota aina ensin yhteys Motonet-tavarataloon tai asiakaspalveluumme (puh. 030 621 20) ennen kuin teetät takuun alaisille osille korjauksia. 

Asiakaspalvelustamme saat ohjeet miten rikkoutuneiden osien kanssa toimitaan.

Motonet käyttää verkkosivuillaan evästeitä jotta voimme tarjota paremman käyttökokemuksen. Jatkamalla sivustolla hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää OK

Ostoskori on tyhjä