Motonet-logo
Verkkokaupan asiakaspalvelu
Puhelinpalvelu 040-3190190 (matkapuhelinmaksu) asiakaspalvelu@motonet.fi
Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 09-21, la klo 09-19 ja su klo 11-18.

Usein kysyttyä Motonet kanta-asiakasohjelmasta

Miten ja missä voin liittyä Motonetin kanta-asiakkaaksi?

Täyttämällä sähköisen kanta-asiakashakemuksen asiakaspäätteellä missä tahansa Motonet-tavaratalossa, Motonetin infopisteellä tai www.motonet.fi-verkkosivuilla.

 
Koskeeko kanta-asiakkuus vain yhtä Motonet-tavarataloa?

Motonet kanta-asiakkuus koskee kaikkia Motonet-tavarataloja, Motonet-verkkokauppaa sekä asiakaspalvelussamme tehtävää puhelinmyyntiä.

Onko kanta-asiakkuuteni voimassa myös Tallinnan Motonetissa?

Voit hyödyntää kanta-asiakastarjoukset myös Tallinnan Motonet-tavaratalossa tunnistautumalla kanta-asiakkaaksi kassalla.
Kanta-asiakaspostia tarjouksista ja muista eduista saat siitä maasta, jossa olet liittynyt kanta-asiakkaaksemme.
HUOM! Kanta-asiakkuuden voimassaoloa Motonet Tallinnassa on koskevat seuraavat rajoitukset:
Liittymisetu ja ostoedut/etusetelit sekä kanta-asiakastililläsi mahdollisesti tallessa olevat hyvityssummat ovat käytössäsi vain siinä maassa, jossa olet liittynyt kanta-asiakkaaksemme. Motonet Tallinnasta ostettujen tuotteiden tuotepalautukset, hyvityskuitit tai takuuvaihdot hoidetaan Motonet Tallinnassa.

 
Miksi minun tulee tunnistautua kanta-asiakkaaksi joka kerta, kun teen ostoksia Motonetissa?

Mitä enemmän sinulle rekisteröityy ostoksia, sitä suurempia kanta-asiakasetuja voit saada, mm. kanta-asiakkaan ostoetuja. Etujen lisäksi takuupankkiin rekisteröityvät vain ne ostokset, joita tehdessäsi olet kassalla tai verkkokaupassa tunnistautunut kanta-asiakkaaksi.

 
Kuinka usein kanta-asiakasposteja lähetetään, ja mitä lähetystapaa enimmäkseen käytetään?

Kanta-asiakasviesti lähetetään noin kaksi kertaa kuukaudessa. Pääsääntöisesti asiakkaille lähetetään sähköpostia.

 
Miten voin saada kanta-asiakasedut asioidessani Motonet-tavaratalossa, jos ajokorttini ei ole mukana?
 
Tavaratalossa voit todistaa henkilöllisyytesi myös passilla tai henkilökortilla.
 
Voiko kanta-asiakaskorttiin saada rinnakkaiskortin, ja kenelle sellainen voidaan myöntää?

Kyllä voi. Rinnakkaiskortteja perheenjäsenille saa kanta-asiakkaan liittymispisteistä Motonet-tavarataloissa.

 
Jos erillinen kanta-asiakaskorttini vioittuu tai katoaa, mistä saan tilalle uuden?
 
Uuden kanta-asiakaskortin saat mistä tahansa Motonet-tavaratalon infopisteestä.
 
Voiko ostoja rekisteröidä jälkeenpäin kanta-asiakkaalle, jos tunnistautumiseen käytettävää korttia ei tullut ostohetkellä näytettyä?
 
Valitettavasti ostoksia ei voi rekisteröida ostosten suorittamisen jälkeen.
 
Olen Motonetin kanta-asiakas, enkä voi liittyä verkkokaupan asiakkaaksi koska hetuni/sähköpostini/puhelinnumeroni on jo rekisteröitynä, mitä teen?
 
Kanta-asiakkaan ei tarvitse erikseen liittyä verkkokaupan asiakkaaksi. Verkkokauppaan pääsee kirjautumaan kanta-asiakkaaksi liittymisen yhteydessä annetulla sähköpostilla ja salasanalla. Jos salasana puuttuu tai se on unohtunut, voi sen tilata täältä.
 
Olen Motonetin verkkokaupan asiakas, kuinka päivitän asiakkuuteni kanta-asiakkuudeksi?
 
Verkkokaupan asiakkuuden voi päivittää kanta-asiakkuudeksi joko Motonet-tavaratalon asiakaspalvelupisteellä, soittamalla asiakaspalvelunumeroon 0403 190 190 (matkapuhelinmaksu) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@motonet.fi tai kanta-asiakas@motonet.fi
 
Olen Motonetin kanta-asiakas, kuinka lisään sähköpostiosoitteen yhteystietoihini?
 
Voit lähettää sähköpostiosoitteesi osoitteeseen kanta-asiakas@motonet.fi tai soittaa tai lähettää sen tekstiviestinä asiakaspalvelun numeroon 0403 190 190. Lisää viestiin nimesi lisäksi yksi tai useampi seuraavista: asiakasnumerosi/puhelinnumerosi/osoitteesi, jotta sähköpostiosoite tallennetaan oikeaan tiliin.
 
Miksi en saa kanta-asiakaspostia?

Kanta-asiakaspostit, ajankohtaiset kanta-asiakastarjoukset ja uutiskirjeet lähetetään pääsääntöisesti sähköpostitse.  Jos et ole sallinut Motonetin suoramarkkinointia sähköpostiisi, on mahdollista, ettet saa kanta-asiakaspostia. Asiakkaille, jotka ovat sallineet suoramarkkinoinnin vain postitse, lähetetään kirjepostina ainoastaan harvemmin vaihtuvat edut.

Jos haluat vastaanottaa kanta-asiakaspostia sähköpostiisi, lähetä pyyntö asiakasnumeron tai puhelinnumeron kanssa osoitteeseen kanta-asiakas@motonet.fi tai voit kirjaudu omille sivuillesi osoitteessa www.motonet.fi, ja muokkaa viestiasetuksia omilla kanta-asiakassivuillasi.

Miksi ostokuittini tallennetaan?

Kun ostokuitit tallentuvat ostohistoriaasi, ei sinun tarvitse pitää kuitteja tallessa esim. takuuasioita ajatellen. Ostohistorian avulla voimme myös paremmin tarjota sinulle sinua kiinnostavia tuotteita ja tarjouksia.

Miten voin tarkistaa minusta tallennetut tiedot?

Voit tarkastella ja muokata henkilötietojasi sekä voimassa olevia markkinointilupiasi Motonet-verkkosivujen kanta-asiakkaan ”Omat sivut” -osiossa. Omat sivut -osioon kirjaudut rekisteriin tallennetulla sähköpostiosoitteellasi sekä salasanallasi. Voit olla näissä asioissa yhteydessä myös asiakaspalveluun. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi.

Lähiaikoina julkaistaan palvelu, jolla saat Omien sivujen asiakastiedot-sivulta tulostettua sinusta tallennetut tiedot ”Tulosta tietosi” -painikkeella.

Haluan päättää kanta-asiakkuuteni, miten toimin?

Voit irtisanoa kanta-asiakkuuden ilmoittamalla siitä Motonet-tavaratalon asiakaspalveluun tai sähköpostitse (kanta-asiakas@motonet.fi). Kanta-asiakkuuden päättyessä päättyy myös Omat Sivut -palvelun käyttöoikeus. Myös kanta-asiakkuuden irtisanominen edellyttää henkilöllisyyden todentamista.

 

Motonet kanta-asiakasohjelman yhteystiedot

Postiosoite:
Motonet Oy, PL 131, 20251 TURKU

Kanta-asiakas verkkosivut
http://www.motonet.fi/kanta-asiakas/

Sähköpostiosoite:
kanta-asiakas@motonet.fi

Kanta-asiakkaan puhelinpalvelu:
0403 190 190, avoinna arkisin klo 9-21 la 9-19 su 11-18 (matkapuhelinmaksu)

Ostoskori on tyhjä