Motonet-logo
Verkkokaupan asiakaspalvelu
Puhelinpalvelu 040-3190190 (matkapuhelinmaksu) asiakaspalvelu@motonet.fi
Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 08-21, la klo 09-18 ja su klo 12-18

Usein kysyttyä Motonet kanta-asiakasohjelmasta

Miten ja missä voin liittyä Motonetin kanta-asiakkaaksi?

Täyttämällä sähköisen kanta-asiakashakemuksen asiakaspäätteellä missä tahansa Motonet-tavaratalossa, Motonetin infopisteellä tai www.motonet.fi-verkkosivuilla.

 
Koskeeko kanta-asiakkuus vain yhtä Motonet-tavarataloa?

Motonet kanta-asiakkuus koskee kaikkia Motonet-tavarataloja, verkkokauppaa sekä puhelinpalvelumme myyntiä.

 
Miksi minun tulee tunnistautua kanta-asiakkaaksi joka kerta, kun teen ostoksia Motonetissa?

Mitä enemmän sinulle rekisteröityy ostoksia, sitä suurempia kanta-asiakasetuja voit saada (mm. kanta-asiakkaan etuseteleitä). Etujen lisäksi takuupankkiin rekisteröityvät vain ne ostokset, joita tehdessäsi olet kassalla tai verkkokaupassa tunnistautunut kanta-asiakkaaksi.

 
Kuinka usein kanta-asiakasposteja lähetetään, ja mitä lähetystapaa enimmäkseen käytetään?

Kanta-asiakasviesti lähetetään noin kaksi kertaa kuukaudessa. Pääsääntöisesti asiakkaille lähetetään sähköpostia.

 
Miten voin saada kanta-asiakasedut asioidessani Motonet-tavaratalossa, jos ajokorttini ei ole mukana?
 
Tavaratalossa voit todistaa henkilöllisyytesi myös passilla tai henkilökortilla.
 
Voiko kanta-asiakaskorttiin saada rinnakkaiskortin, ja kenelle sellainen voidaan myöntää?

Kyllä voi. Rinnakkaiskortteja perheenjäsenille saa kanta-asiakkaan liittymispisteistä Motonet-tavarataloissa.

 
Jos erillinen kanta-asiakaskorttini vioittuu tai katoaa, mistä saan tilalle uuden?
 
Uuden kanta-asiakaskortin saat mistä tahansa Motonet-tavaratalon infopisteestä.
 
Voiko ostoja rekisteröidä jälkeenpäin kanta-asiakkaalle, jos tunnistautumiseen käytettävää korttia ei tullut ostohetkellä näytettyä?
 
Valitettavasti ostoksia ei voi rekisteröida ostosten suorittamisen jälkeen.
 
Olen Motonetin kanta-asiakas, enkä voi liittyä verkkokaupan asiakkaaksi koska hetuni/sähköpostini/puhelinnumeroni on jo rekisteröitynä, mitä teen?
 
Kanta-asiakkaan ei tarvitse erikseen liittyä verkkokaupan asiakkaaksi. Verkkokauppaan pääsee kirjautumaan kanta-asiakkaaksi liittymisen yhteydessä annetulla sähköpostilla ja salasanalla. Jos salasana puuttuu tai se on unohtunut, voi sen tilata täältä.
 
Olen Motonetin verkkokaupan asiakas, kuinka päivitän asiakkuuteni kanta-asiakkuudeksi?
 
Verkkokaupan asiakkuuden voi päivittää kanta-asiakkuudeksi joko Motonet-tavaratalon asiakaspalvelupisteellä, soittamalla asiakaspalvelunumeroon 0403 190 190 (matkapuhelinmaksu) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@motonet.fi tai kanta-asiakas@motonet.fi
 
Olen Motonetin kanta-asiakas, kuinka lisään sähköpostiosoitteen yhteystietoihini?
 
Voit lähettää sähköpostiosoitteesi osoitteeseen kanta-asiakas@motonet.fi tai soittaa tai lähettää sen tekstiviestinä asiakaspalvelun numeroon 0403 190 190. Lisää viestiin nimesi lisäksi yksi tai useampi seuraavista: asiakasnumerosi/puhelinnumerosi/osoitteesi, jotta sähköpostiosoite tallennetaan oikeaan tiliin.
 
Miksi en saa kanta-asiakaspostia?

Kanta-asiakaspostit, ajankohtaiset kanta-asiakastarjoukset ja uutiskirjeet lähetetään pääsääntöisesti sähköpostitse.  Jos et ole sallinut Motonetin suoramarkkinointia sähköpostiisi, on mahdollista, ettet saa kanta-asiakaspostia. Asiakkaille, jotka ovat sallineet suoramarkkinoinnin vain postitse, lähetetään kirjepostina ainoastaan harvemmin vaihtuvat edut.

Jos haluat vastaanottaa kanta-asiakaspostia sähköpostiisi, lähetä pyyntö asiakasnumeron tai puhelinnumeron kanssa osoitteeseen kanta-asiakas@motonet.fi tai voit kirjaudu omille sivuillesi osoitteessa www.motonet.fi, ja muokkaa viestiasetuksia omilla kanta-asiakassivuillasi.

Motonet kanta-asiakasohjelman yhteystiedot

Postiosoite:
Motonet Oy, PL 131, 20251 TURKU

Kanta-asiakas verkkosivut
http://www.motonet.fi/kanta-asiakas/

Sähköpostiosoite:
kanta-asiakas@motonet.fi

Kanta-asiakkaan puhelinpalvelu:
0403 190 190, avoinna arkisin klo 8-21 la 9-19 su 11-18 (matkapuhelinmaksu)

Ostoskori on tyhjä